oncontextmenu="return false"

Del 2 ridläger


Näst sista dagen tränade vi inför tävlingen vi skulle ha sista dagen för föräldrarna:)

Jag och 3 andra red våra hästar barbacka utan hjälm eller träns eller grimma och grimskaft ;P Vet inte om vi fick det riktigt men men ;P


Våra söta hästar :)

Birk och hans "gamla" bästis Frake :D (uttalas frejk)


Här är alla vi elever och ridlärarna :D Föresten så vann jag titeln "årets ridlägerelev" :D:D Jag och en som heter Tuva vann :D Jag vann en pokal,godis (som Linus fick) och tofsar och hårspännen :D:D

Del 3 kommer nog senare ikväll eller i morgon  ! :)

Kommentarer
Postat av: Emma [FOTO]

söta hästar!

2009-07-22 @ 10:45:00
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/
Postat av: Sissi

nu har jag en liten frågestund så gå gärna in och ställ en fråga :)



kram

2009-07-23 @ 15:38:26
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: joanna

Kul att min vackra pålle fick vara med, han är en äkta moddell :D

2009-07-27 @ 20:59:19
Postat av: Isabelle

Jag tycker att du har fina bilder på ridlägret!;D

det var riktigt mysigt! saknar alla där ifrån!

2009-10-05 @ 20:05:14

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test