oncontextmenu="return false"

Fikat med pappa :D


Idag blev jag bjuden på fika av min pappa :D Hade ju namnsdag igår för er som inte visste ;P Heter nämligen Margareta i mellannamn :) Och idag har mamma Johanna namnsdag! Grattis,grattis mamma ^^ (:

Men iallfall så när jag och pappa fikat klart frågade vi efter lite "gamalt" bröd till fåglarna i svandammen. Men den svandammen har tydligen bytt namn till : Kråkdammen !!?? Det var kanske 80 % kråkor och 18 % ankor och 2 % duvor. (svanarna räknas med ankorna ^^). Men det känndes lite som en skräckfilm när man blev överfalld av kråkor :/

Men tack pappa för fikat för det var gott. Det blev det gamla hederliga "Fågelsången" . Vi letade överallt efter något annat men de andra cafeérna känndes skabbiga ;) Dom mitt på stan asså ;P

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test