oncontextmenu="return false"

dagens inköp!!



Jeans 99kr(REA) ord.499kr :D Provade ett par andra som låg vid reakläderna. Dom var ursnygga. Men sen sa dom i kassan att de inte var det! Då var det en skitaffär. Men sen köpte jag dessa. Fia köpte också sånna :D

Sen blev det ett linne också! Ett vanligt vitt. Men välbehövligt!

Köpte en väska som Fia hittade åt mig. Men hon såg den bruna. Men jag hittade en svart som jag köpte. Kanske visar den senare (:

Visar nog övriga bilder om en stund!! (: Så kika in då :D KRAM

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hehe.. Jag tror att jag har köpt lika jeans som er.. x) Hoppas det inte göt nåt!

2009-07-27 @ 14:14:50
URL: http://anewday.webblogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test