oncontextmenu="return false"

Bilder från Bilden^^


Idag var det sista Elevens val :/ Ganska skönt ^^ Men lite tråkigt endå. Vi fick ta hem alla grejor från vanliga bilden och Elevelsval bilden.. Det blev lite grejor. Antar att jag kommer få ta hem massor efterssom jag inte kommer tillbaks till denna skola i höst utan till en annan.. Både kul och tråkigt! KOMMER SAKNA MINA VÄNNER super mkt!!! Men kul med ännu fler ;D

Denna bild är min favvo ^^ Har ritat av en annan bild ;) Men är jätte nöjd.. Hehe. Här är det inte för lite självförtroende inte ;D Haha

Ser du vad det står i lilla bilden i mitten ?? Hihi


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test