oncontextmenu="return false"

Igår ^^

Igår var mamma och jag och kollade på Viktors fotbollsmatch. Dom vann med 3-1 mot Vesta. Det var bra ^^
Glömde knäppa kort dock men men :S
Innan matchen knäppte jag kort på Izor och kastade pinnar till honom =) 
Sen åkte vi till mormor och badade i Alstabadet :D Jag badade massor... Menn vi såg en snok och fiskar precis vid bryggan där vi badade ^^ mindre kul!!

Ett riktigt utställnings exemplar^^

Han älskar när man kastar pinnar,bollar etc. hiihi =)

Izor fick ett privat litet paraply att gömma sig från solen.. Han är ju trots allt bara en bebiiiiiis ^^



Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test