oncontextmenu="return false"

Money

För några veckor sedan så jobbade jag på Mickes egna Cafe ^^ Cafe Viktoria närmare bestämt ;D Så då jobbade jag i 5 timmar och fick 50 kr/timmen :D Super bra tkr jag... Så jag fick 250 kr. I lördags så tvättade jag mammas bil och fick 40 kr och för att jag badade i lördags fick jag 20 kr :D Haha ^^ Så det blev 310 kr som jag fick idag... 
Ska spara 210 kr och shoppa för 100 =) Vet inte om jag ska beställa kläderna från internet elr om jag får typ 600 elr vad det kostar och går på stan och provar och köper...

Såg på nåns blogg att det fanns fina skor på H&M för typ 98 pix :D Super bra. Och dom var suuuper fina.  Ska i såfall ha dom på skolavslutningen :D

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test