oncontextmenu="return false"

Snicker,snicker :D

Igår byggde jag en grind jag kan ha och hoppträna Birk med :D provade hoppa det idag och det gick bra ;)
Har målat det vitt och ska måla lite rosa imorrn ;)

Har vart på dagisfest också !! Hihi.Det bjöds på sång från barnen,gratiskorv,saft och glass(men jag var inge sugen på glass :P) och en trollkar :P Haha men han var duktig. Och småbarnen fick fiska fiskedamm.
Vi hade med saft,bullar,kaffe och kakor :P

Idag tog jag 08,49 bussen :D Vi skulle börja kören strax efter halv nio. Men jag missade 08,19 bussen. Men när jag kom fram nio hade de inte börjat än.. Pju ;)

Hoppade Birk detta hinder idag=) Hoppade bara 90 cm, men det kändes som typ 50 cm!! Haha... :P


Kommentarer
Postat av: missgranby

TACK vad glaD JAG BLIR :)))))

2009-06-09 @ 09:32:16
URL: http://missgranby.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test