oncontextmenu="return false"

Spöregn :O

Idag var det detta :P Plus en grå kofta ;) Körde på grått/svart idag... Passande efterssom det spöregnat hela dan... På min hoppträning som var ute spöregnade det hela tiden. Det var mysigt för jag hade regnkläder och det låter så mysigt när man rider i lervällingen(mindre kul med lervälling)..
Hoppade en oxer på ca 1.10 elr 1.15 :D Super bra.. Men Birk typ skenade och försökte kasta av mig för han busade med fölen som gick i hagen brevid :/

Nu är Birks saker lagom skitiga!! Hoppskydden är rengjorda(SKIIIITIGA!!) men sadelgjorden och stigbyglarna är smutsigare än smutsigast!! Oooops!! 

Imorgon ska det regna igen :( Men om mamma hinner ska hon hämta mig efter skolan imorrn så rider vi direkt när vi kommer hem :D

KRAM

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: Jaa ! Hennes bruna ögon är helt underbara :).



Hihi, kul att ha lillebröder, (inte för att jag vet hur det är men xD). Nja, vi bråkar inte så ofta jag och mina syskon, bara lite tjaffs ibland :P och ibland brottas vi lite, haha! Själv då? kram

2009-06-05 @ 10:15:42
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: johanna

Mycket fin tröja :)

2009-06-05 @ 13:23:20
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test