oncontextmenu="return false"

Tapetsering och målning:D

Om ni undrar vart jag hållt hus idag,så har jag målat och tapetserat xD
Vi har målat tak och väggar i hallet vitt.  Det var vitt innan med,men det behövdes målas om;D

Och nu håller pappa på att tapetsera vardagsrummet! En fond vägg!!

Men Carina vet inte om det,men jag hoppas hon gillar tapeten!! Själv ÄLSKAR jag tapeten. Hittar jag ingen bättre ska jag ha den på mitt rum hos mamma. För pappa och jag hittade den faktiskt tillsammans ;D Hihi.

Undrar hur förvånad Carina blir :P Men hoppas VERKLIGEN att hon gillar den :D

Pappa målar taket i hallen xD
Men jag har också målat! Allt det tråkiga, runt lister och dörrar! BORING!!

LitexD
Visar mer imorrn när ALLT är klart :D

Puss och Kram <3


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test