oncontextmenu="return false"

Den rätte för Rosing

Nu har jag just precis "tittat" på "Den rätte för Rosing".Haha...
Hon är ju inte direkt snygg...
Idag kom det med en joker och 2007 blev han årets snyggaste man och han har vart modell så jag tycker det är lite orättvist :S

Sen var det en kille som hette Hugo som är med och tävlar om Rosings "hjärta" och han var kvart bland de 2 sista att bli vald att åka hem men när Rosing valde han sa han: (efter när de filma han bara asså)
"Jag visste att Rosing skulle välja mig".. lite spydigt sa han det också... HERREGUD ASSÅ!!

Nja...inte mitt favvo pogram och jag rekomderar det inte sååå starkt, men lite kul kanske :S Hehe


Hon e såå ful tycker jag.... Hennes läppar och bröst är ju så.... BLÄÄHH!!!!
Inge snygg med andra ord :S

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test