oncontextmenu="return false"

Fysiken!!! :D

Idag fick jag reda på mitt fysikprov :D Det gick faktiskt ganska bra :)

Max:46 poäng
MVG:40 p
VG:30 p
G:20 p



Och gissa vad jag fick??
Nää inget MVG men ett VG:) Det var lite synd tycker jag för jag fick 39 p :S 1 p ifrån MVG :S Men det var bra endå tycker jag....

Jag hade ju också SO-prov idag och det gick väl bra tycker jag :) Det enda som var svårt var en karta man skulle rita :S Man skulle fylla i hur romarriket såg ut som störst :S Det var väligt svårt för kartan var sååå konstig :S

Kommentarer
Postat av: Hannah<3

Grattis!<3

2009-03-19 @ 18:31:53
URL: http://eqqus.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test