oncontextmenu="return false"

Ingen Hannah här :(

Idag sa vi i skolan att vi kanske kunde vara  :) Så i bussen sms:ade jag mamma och frågade om det var Ok för om hon var hemme skulle vi egentligen rida tsm.. vi skojade lite för mamma svarade inte så sms:et så vi sa:
"Om du följer med till mig Hannah så kommer jag få ett sms från mamma precis när vi åker iväg från diin avgångsplats: Nej det går inte :( och om hon går av så kommer jag få ett sms precis när bussen rullar iväg: Javisst det går :)"

Men hon gick av för vi fick inge svar först bussen rullat drygt 10 m då stod det : Javisst :)

Så det var synd :S

Men mamma och jag red ute och det var kul det med :D Nu ska jag fråga mamma om jag kan vara med en kompis efter maten ist :).:D

KRAM

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test