oncontextmenu="return false"

Läsa och skriva :)

Har näästan läst ut hela min bok :) På ett dyng :) Jag har ju alltså inte läst i ett helt dygn utan jag började på den för ett dygn sedan:) Den är väldigt bra faktiskt :)
Nu ska jag snart sova men innan tror jag att jag ska skriva dagbok :) Det var väldigt länge sen :S Men det är såå kul att ha kvar när man blir typ 80 år... Jag tycker att det är kul att läsa redan nu allt som jag skrev 2003 och framåt :D Även det jag skrev för ett halvår,år sen :D haha... Nää hörrni vi hörs i morgon antar jag... Och jag inte är "sjuk" och är hemma och sover ett dygn ;) Näää jag bara skoja... Få inte panik ;) Jag ska självklart gå i skolan :D

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test