oncontextmenu="return false"

Lockigt hår :D

Jag hade lockit hår idag :)  Sov med flätor nämligen...

Min SO lärare heter Lennart(om ni nu skulle bry er om vad en gubbe på typ 40-50 bast, som gillar SO och flygplan ,heter?)


Jag: Kan du komma Lennart?
Lennart:Aaaa.Är du lite skruvad i dag??
Jag:Mmmm
Lennart:Det brukar du inte vara!
Jag:Mmm....

Han försökte vara rolig för att jag hade lockigt hår idag.. om ni inte förstod asså ;)

I know,I know... It´s look like I´m very very tired but its my make up ;)
Nja...Engelskan är inte på topp när man e liiiite trött :S

Kommentarer
Postat av: Hannah<3

Fint med lockar!<3

2009-03-25 @ 16:42:10
URL: http://eqqus.blogg.se/
Postat av: Bina

Finfint gumsan! <3

Ja han är ju lite speciell den där Lennart! Försöker göra sig rolig.. Han sa inget om mitt hår.. Men Britt kände inte igen mig :S

2009-03-25 @ 17:00:35
URL: http://biniz.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test