oncontextmenu="return false"

Melodifestivalen :)

Igår såg vi ju på melodifestivalen :) Vi hade gjort "röstkort" så jag röstade på:
1:H.E.A.T-1000 miles
2:Alcazar-Stay the night
3:Marlena-La Voix

Det var inte vilka man tyckte var bäst utan vilka man trodde skulle vinna :)
Jag hade 1 rätt för att jag hade med Marlena på listan :)

Om jag hade skrivit vilka jag tyckte var bäst så hade det sett ut så här:
1.Alcazar
2.H.E.A.T
3.Måns

tror jag... :S

Dessa var då tydligen de 3 bästa :S
Malena Ernman Foto: Marit Solblad/Vi-Foto1:A-Låten var OK när man hört den några gånger :) Kan nog gå bra utomlands.... Bättre än Caroline Af Ugglas som jag trodde skulle vinna när de sa rösterna :S
Caroline af Ugglas, Foto: Carl-Johan Söder2:A Bra att hon inte vann!!! Låten var dålig!! Fast hon e liiite cool.
Foto: CJ Söder, SVT3:A Den var bra tycker jag men den skulle inte vinna...

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag tyckte inte en enda låt var bra i år. Sjukt dåligt melodifestivalår.



Kul att du gillar mina bilder! :)

2009-03-16 @ 11:40:19
URL: http://lavica.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test