oncontextmenu="return false"

Nu kommer dom snart(igen)


Snart så kommer Hannah och Millan och ska rida Birk med mig :D Som jag nämt förut så ska ju dom ta hand om han när jag åker skidor i 5 dagar över påsk :D
Jag tror vi ska hoppa lite.... för jag skulle egentligen på hoppträning idag men mamma ville helst inte köra för det är så halt :S Så det blir ingen :SMen vi ska nog hoppa på volt(bra för Birk :)) ,hoppa studs,träna tempo o.s.v.... :) Men nu måste jag faktiskt gå ut och mocka och ta in lille Birk :D

Ps. Det är Millan på bilden(med Birk)..Jag hade bara filmer på Hannah :S Får filma OCH knäppa kort idag då :D

<333KRAM<333

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test