oncontextmenu="return false"

Partyhattar

Utan partyhattar är det ju ingen fest...så jag bad pappa köpa några partyhattar så han gjorde det :D och sånna där "tutor"....:D

Alla utom Daniel(min farbror) hade på sig sina partyhattar :D

JAG :D
  
Viktor                                  ´Farmor Ulla                     Pappa Robin
  
Sahar (och Carina)          Låtsas farfar Tommy      Viktor och pappa

MILOU :D

Till och med Mille hade på sig sin partyhatt  :) Visst ser han festlig ut!! Eller vad säger ni?
Jag hade tydligen inget kort på Carina, men man ser henne lite i bakgrunden på bilden med Sahar :D

Så det var väldigt trevligt tycker jag :D

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test