oncontextmenu="return false"

Beställa =)

Sitter här och kikar runt på massa kläder som jag vill beställa. Ska fråga mamma om hon beställa detta åt mej =) Vet inte om jag tar bort nåt eller lägger till något ;) Måste till stan nån dag för jag vill köpa chinos =) Nån som vet några bra chinos ? Säg vart du köpt dina och för hur mkt :D Vore väldigt snällt ;)



1 gul/grå randig tröja
1svart/vit randig söt tröja med knappar
1 farfarströja ljus aquafärg
3 st linnen. Vitt,mörkblått och ljusblå/blå randig
1 vit tröja med knyt i sidan och orange mönster
1 slip-in skor

Får kanske välja bort nått om mamma tkr det är för dyrt :S Men jag som är så snäll och har vart barnvakt åt Linus,ska vara med imorrngbitti med, och städat hela huset i veckan och ställer alltid upp.. så då borde hon beställa detta+ge mig pengar för en bolero och chinos =) och strumpbyxor ;) Hihi.. det blev mkt det här =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: ♥ C h i i b i

Svar: Tack så mycket ♥ Snygga de kläderna var!^^

2009-05-29 @ 23:46:45
URL: http://chiibis.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, schysst av din mamma - du förtjänar det säkerligen :)



Aj stackare, men man får väl se det som tur att det inte hände något ännu värre, att slå i huvudet kan ju ge alla möjliga men. "Krya" på dig!



<3

2009-05-30 @ 01:05:37
URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Postat av: Sabina

Vila köpte jag mina och jag är super duper nöjd med dom! :D <3

2009-05-31 @ 16:08:33
URL: http://biniz.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test