oncontextmenu="return false"

Recept!

Sitter här hemma och surfar efter lite recept!! =) Tycker att detta recept verkar smarrigt så tänkte att jag kunde dela med mig av det =) Bra (?)

KÄLLA:Recepten.se

CURRY KYCKLING:

Snabbt och gott recept med kyckling och curry.

Klocka Tid: 20 min

Muffins 2 port

Du behöver:

Servering:

  • ev. jordnötter

Gör så här:

Strimla kycklingen.

Hetta upp en stekpanna med smör. Lägg i kycklingen och strö över curry. Salta och peppra.

 

Strimla paprikan och eventuellt bacon och låt steka tillsammans med kycklingen.

Rör sist ner crème fraiche och låt allt koka 1-2 min. Smaka av med curry och salt så att du får önskad smak.

 

Strö eventuellt över lite jordnötter vid servering.

 

 

 

 

(Tyvär ville inte bilden följa med:S Men ni får nöja er med receptet och lita på mig att den ser god ut!!)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Monija

sv:

Tack så mycket! :) Jah, jag tror jag ska plugga faktist har ett NO-prov om några dagar, själv då? :)

2009-05-05 @ 14:12:50
URL: http://moniijaa.blogg.se/
Postat av: Carina

Sv: Ja det var länge sen vi sågs känns det som. Och som vanligt jobbar ju hela helgen men vi hinner nog ses på lördagmorgon när jag är sådär lagom munter=) Kram.

2009-05-05 @ 23:34:30
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/
Postat av: Monija

sv:

Haha, va gulligt! :)

2009-05-06 @ 15:28:34
URL: http://moniijaa.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test