oncontextmenu="return false"

Tävlingen

Tävlingen gick faktiskt överförväntan:D
Han hoppade super fint:D Men i omhoppningen så vägrade han på ett hinder,sen vägrade han en gång till på samma hinder :S Men då drev jag på han så han hoppade  stilla stående ;) Hehe...
I klass 1 fick jag ju rosett för att jag var felfri:D
Men han var jobbig i transporten. För han stegrade sig och allt. Dom började ropa upp ett reg. nr i speakern att en häst "levdeom" i transporten. Jag tänkte: Stackars hästens ägare. Jobbigt! Men juste! Det är vårt regnr!!!!!! Shit. Så det var bara och kuta dit. Sen fick vi leda han i typ 2 h. :S

Ja ja ;)


Kommentarer
Postat av: rebecca

jag vill gärna var amed på veckans blogg !

Vad har du för dej ? :)

2009-05-11 @ 18:21:57
URL: http://rebeccaochjosefine.blogg.se/
Postat av: rebecca

inte så mycket, är lite sjuk :)

2009-05-11 @ 18:50:21
URL: http://rebeccaochjosefine.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test