oncontextmenu="return false"

Jag är så trött :(

Kunde inte somna inatt :( Tror det var för att jag åt godis^^ Haha. Jag var skit pigg igår kväll så jag somnade vid 02.00. Låg i sängen och försökte sova i 3 timmar!!! :( Det var inte så kul (;
Sen gick jag upp klockan 06.00 för jag skulle följa med och fota mamma! Så jag sov 4 timmar inatt så jag har försökt sova nu på dan men jag har vart så jäkla pigg!! Jag fattar inte varför men men...

Vi fem ungefär så ska jag till Björklinge och fira kusinen (: Hon fyller 18 imorgon! Grattis<3 :D

Men om ni undrar så ska jag sätta på musiken igen och halv sova! Darin-Viva la vida!! LOOOOOOVE<3


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Tack sötis:D Flätan kanske blev lite slarvig men men..den fick väl sin charm! Kram

2009-11-07 @ 16:35:54
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test