oncontextmenu="return false"

Jag och Linus!

Just nu sitter jag här med Linus och han tjatar på mig att han vill spela Sims 2!!!??? Han vet ju för fasiken inte ens vad det är! :O Haha.

Vi har precis ätit kött,egengjord tsatsiki och potatisklyftor i ugn (: Jätte gott. Nu ska vi äta popcorn och godis ;) Mamma kommer hem om 1 timme så vi får hoppas inte spökena tar oss ;) Haha.

Jo juste! Mamma,Viktor,Linus och jag skulle ha tagit svinisvaccinet! Men som tur var så var det slut!! Haha. Jag ville bara ta det för vi hade prov idag! Haha ;) Så jag tänker nog skita i det. Men mamma vill att vi ska ta det efterssom vi ska till Thailand :O Men dom som gjort vaccinet har ju skrämt upp oss med denna skit så dom gjort vaccinet och tjänat flera miljarder på det. Sen köpte staten det och då får vi betala mer skatt eller så försämras sjukvård,skola ect för att dom tar skattpengarna därifrån! Så det så ;) Men detta var bara min åskikt! ;P

KRAM!

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test