oncontextmenu="return false"

Dagens outfit

Förlåt för att jag inte skrev igår! Men internet krånglade och det tog hur lång tid som helst att få på det och då blev klockan så mycket!! :S


Tröja H&M | Jeansleggings Vero moda (Tröjan är den nya som jag köpte i fredags :D)

Idag har det vart en ganska skön dag (: Vi hade svenska imorse sen kom en lärare och frågade om Maria och jag kunde vara jour för det var ingen som skulle vara idag och det var så stökigt. Så vi har suttit jour hela dagen :D Vi slutade ju 13.20 idag så jag gick 15 minuter tidigare efterssom vi endå bara var jour ;P Så jag kom hem halv två :D

Då gick jag en promenad med Izor. Han älskar att gå lös i skogen och att man kastar pinnar :D hihi.

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test