oncontextmenu="return false"

Igår,idag och nu

Igår var jag till stan med Erica,Tess,Ida,Elin,Björn och Micka. Jag köpte en tröja från H&M och 2 nackellack från Depend. Ett genomskinligt och ett rött :D Är nöjd med mina köp. Ska köpa ett par skor från New yorker. Såg dom igår och diggar dom! Haha.

Idag har vi ju lämnat Birk :´( Det var tråkigt. Började nästan gråta med lyckades hålla färgen. Men han får det nog bra där. Izor blev även biten av två stora hundar så han började blöda:(Det var inte kul !!

Och nu är jag hos farmor. viktor,Tommy,Farmor,Anne och Arne,Daniel och Zahar kollar på Danmark-Sverige och jag ska kolla på körslaget :D Vad ska ni göra? ^^

Kommentarer
Postat av: Elin<3

var har ni lämmnat Birk??<33

2009-10-10 @ 20:10:22

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test