oncontextmenu="return false"

Min tårta^^


(Lägg INTE märke till mina fula tummar!!!(?))

Idag var det födelsedags firande här hos pappa (: Fick pengar och smycken och en väska som jag önskade mig :D

Bakade en tårta också (: Eller två men den andra är inte uppäten än. Den var faktiskt nyttig om man bortser från grädden,sylten,vaniljssåsen och tårtbottnen :D Så den kan man trycka i sig hur mycket som helst! (:

Nu kollar vi på körslaget och snart ska jag sova för imorgon ska jag till mamma och fira med släkten där (:


Kommentarer
Postat av: Bellan

vad fin tårta du har gort :) om jag ska göra en så blir det bara en stor klump gägga :P



hehe



karm <3

2010-04-30 @ 22:26:11
URL: http://bellanlove99.bloggplatsen.se

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test