oncontextmenu="return false"

Brännbollen


Stilig bild,eller inte! HAha. Tagen igår ^^

Idag i skolan hade vi brännbollstunering! Vet inte om vi vann eller inte. För jag var tvungen att gå så jag inte skulle förlora. Förra året blev det oavgjort mellan 8B och 8I(idrottsklassen), så hoppas vi vann. Men jag tror att vi ska köra en annan dag efterssom typ alla gick. Men isåfall hoppas jag att jag vinner :D

Imorgon ska föresten jag och Maria på agillity med Izor :D Så det ska bli jätte kul. Hon ska följa med mig efter skolan så åker vi vid sex till Uppsala och där stjusar pappa oss till banan:D KRAM

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test