oncontextmenu="return false"

Igår!

Igår var ju jag och Maria på agillity(som jag nämt i de 20 senaste inläggen^^). Det gick super bra,men han frös jätte mycket på slutet :S Men vi ska köpa ett nytt täcke till han.

När vi åkte bussen till stan fick han sitta i Marias väska för annars kostar det typ 30, eller nåt! Men jag tror att han bara njöt! Hihi:)

Men nu längtar jag tills nästa agillity. Den är nästa tisdag men jag är inte hemma då(ska berätta i ett inlägg senare) så jag kanske ska dit i helgen :D Men tisdagen därpå är det som vanligt och då blir det agillity igen :D


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test