oncontextmenu="return false"

Outfit idag


Tänkte visa er dagens outfit idag ^^ Om jag hinner blir det "dagens outfit" resten av veckan också ;) Dagens outfit består av:
Linne- New yorker
Röd/vit randig tröja- Zara
Jeanstights- Vila.

Nu ska jag snart äta för att jag har insläpp idag åt hästarna. Sen ska jag rida en sväng. Plus att jag har 3 läxor tills imorgon. Vi skulle läsa 31 sidor i SO. Jag har 10 sidor kvar men dom läser jag på rasten imorgon i skolan ^^ Engelskaglosorna kan jag redan och jag tog fel franska bok. Vi fick en ny skrivbok idag men glosorna stod i den gamla. Men jag lär mig nog imorgon innan lektionen ;) Haha.

KRAM och PUSS.

Föresten så tänkte jag visa er mitt,Viktors och Linus rum i ett inlägg idag :D

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test