oncontextmenu="return false"

Tävling

Tänkte köra med en fototävling här på bloggen. Det är inget speciellt tema utan du kör med fria händer ^^ Bilden du tävlar med lägger du upp på din blogg och skriver att du är med i min fototävling ect. Sen väljer jag ut 5 bilder och dom får ni rösta mellan.Ni anmäler er genom en enkel kommentar att du vill vara med och länken till inlägget där din bild ligger. OBS! Om du är med i tävlingen får du räkna med att din bild dyker upp här i ev omröstning och om du vinner. SJÄLVKLART med ditt namn under och/eller på bilden!! Enkelt va?? Men vad väntar ni på? Anmäl er!

UPPDATE:  Sista anmälningsdag är på torsdag ev fredag.(fredag om jag inte hinner på torsdag ^^men räkna med torsdag så ni hinner :D)

Bjuder på två bilder som insperation!!^^^

Modell: Jag(horsejennan.blogg.se) fotograf: Bror Linus

Modell:Izor Fotograf: Jag


Imorgon följer kameran självklart med när Izor,Maria och jag ska på agility. Så då får ni se lite bilder ^^ Men kram och dream sweet<3

Kommentarer
Postat av: Hannah<3

Svar: TAACK! :D

2009-09-15 @ 16:19:19
URL: http://eqqus.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test