oncontextmenu="return false"

Jag, Milou och lille Izor :D


Fotograf: Pappa Robin. Modeller: Jag (Jennifer), Milou och Izor :D
Men HA-HA-HA vilken min XD Men jag bjuder hörrnini ;)

Fotograf: Pappa Robin. Modeller: Jag, Milou och Izor♥

Fotograf: Pappa Robin. Modeller: Jag, Milou och Izor <3

Det stavas L-Y-C-K-A !! ;-)
Här är några av bilderna vi tog under våran lilla promenad! :D Sånna himla underbara bilder och jag får säga det själv!! Den första är jag ju riktigt snygg på XD Men de andra två is just LOVE! Milou ser ut som en gamal byracka efter att han hade badat gyttjebad, men det gör inget ;)

Puss<3

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test