oncontextmenu="return false"

Morgon promenad med skrutt! <3

Idag väckte Izor och Molly mig vid 06.20 så då gick jag upp och släppte ut Iz och sen ville han dricka. Självklart gick det inte att somna om efter det så jag har vart vaken sen dess -.-

Gick i skogen en stund imorse så då blev Izor glad :D Om en kvart ska jag gå med Linus till hans dagis och lämna honom för han fick lite sov morgon idag med mig :)

Bjuder på Viktors och mina hoppkort från igår ;


Haha Viktor e så... ehm? ;)

Vacker? XD

Stolt fotograf 8D

I belive I can fly, I belive I can touch the sky... nananana lalala ;)


Kommentarer
Postat av: Ida ericsson

jag vill oxå sätta upp studsmattan!

2010-04-07 @ 11:12:17
URL: http://idaangelicaericsson.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test