oncontextmenu="return false"

Ny matblogg ^^


Lagade kött i vitlökssås med risottoris idag!:)

Igår skapade jag en ny blogg som heter : www.godast.blogg.se . I denna blogg kommer jag skriva alla mina recept och skriver enkla förklaringar så att ni läsare också kommer kunna göra dessa recept hemma! :)
Jag kommer hänga kvar på denna blogg ett tag till och skriva om mina tankar och visa foton och så ;) Men gör gjärna ett klick in på nya bloggen! :D Men jag har dock inte fixat designe för jag vill ha min data hos mamma eftersom jag har photoshop där :)

Kram :) KLICK!:D

Kommentarer
Postat av: MOIRA

sv: Hihi ja, jättesöt :D

btw, bevaka varandra genom bloglovin? :)

2010-04-10 @ 18:30:19
URL: http://morrismorris.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test