oncontextmenu="return false"

Städa härnäst!



Mooorsning!
Nu är alla städsaker framme så nu ska vi utrota dammråttorna!! Haha skoja. Ärligt talat så är det inte såå smutsigt på mitt rum om man tänker ur en normalmänniskas perspektiv. Det ligger en väska på golvet,sängen är obäddad och det ligger några böcker på min bänk! Men kollar man från mitt perspektiv är rummet attackerat av dammråttor, kläderna äter upp min matta och alla prylar förgör snart mitt rum!
Men fick man något fel vid födseln så man är pedantisk ända ut i fingertopparna, ja då får man skylla sig själv ;)

Nä juste! Städa var det ju ;) Kraaam<3

Hahhaha innan jag hade börjat damma och så, så drack Izor ur vattnet! Urk! Tur att man inte hade haft i nå skurmedel i vattnet ;)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test