oncontextmenu="return false"

Tack för min praovecka Vila!




Nu är denna praovecka slut. Tyvär :/

Har vart jätte kul på Vila och jag kommer gärna tillbaks dit nästa år ;) Är verkligen nöjd med praoen! Omdömet blev riktigt bra så det får ni se imorgon :D
Som belöning fick jag denna tröja (på bild).  Annika (min handledare) sa att jag fick välja vilken tröja jag ville så då tog jag såklart denna tröja för 350 :- ! Vi hade precis packat upp tröjorna så jag är den första i Uppsala med att ha en sådan tröja ;D
 Fick ju också en tröja i tisdags som jag visar imorgon, den kostade 250 :- så jag har totalt fått kläder för 600 :- !! Om jag e glad? -Tsss såklart!!! :D

Hittade 950 kronor imorse som jag helt glömt bort att jag hade! :D Så jag ska köpa en kjol på Vila nån dag :)

Men vi hörs senare! :)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test