oncontextmenu="return false"

Nu: Anna Anka söker assistent!



Hej på er! :)
Ni får ursäkta mig för den dåliga uppdateringen, men i måndags var det prao på Vila hela dagen och på kvällen sov jag hos Linnea och igår var det prao igen och på kvällen var jag så trött så jag höll på att dö! Hehe ^^

Som sagt var det prao idag också och idag fick jag som vanligt larma kläder, packa upp varor, hjälpa kunder och sånt vanligt. Och sen fick jag klä av och skyltdockorna! :D Hahaha det var faktiskt kul ;)

Idag var det även dans och det var lika kul som alltid! Koregrafin är nästintill klar så nu gäller det att finslipa ^^ Sista delen är ganska svår men det kommer ordna sig. 5-6 juni klockan 18.30 är uppvisningen på Stadsteatern! Så då tkr jag att alla Uppsala-bor ska komma och kolla! :D

Nu ska jag fortsätta se på Anna Anka söker assistent! ;) Kram :)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test