oncontextmenu="return false"

En skön joggingtur! :)


Mohahaha Linnea och jag har anisktsmaskerna på ;)

Wääjj
äntligen hemma från min joggintur! Först gick jag till spåret och vär stretchade jag lite, sen sprang jag ca 2,6 km och sen sprang jag hem den längre hemvägen! :) Racade det fortaste jag kunde ca 200 meter och precis när jag gör det går det nån gubben förbi och ser på mig som om jag vore helt konstig! Men det är väl inte konstigt att komma kutandes mitt i samhället !? Vavavavavavavavavav!? Nej precis, det är det inte! ;D

Om en halv timme börjar "Svenska Hollywood fruar" som jag ska se. För det får man ju inte missa liiksom ;)<3

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test