oncontextmenu="return false"

Vårblommor! ^^


Idag har jag praoat hos Micke igen ^^ Imorse tog jag en långpromenad till jobbet med Iz och sen var det bara att sätta igång med arbetet! Det har gått bra idag och jag fick 100 kr för att de tyckte jag var så duktig :D
Tog även en promenad hem med Iz efter jobbet. Passade på att fota lite, och jag lyckades få en del bra kort! :-D

Visar några nu och resten får bli ikväll eller imorgon ^^
Var ju så fint väder när jag gick hem men nu när jag kollar ut så spöregnar det blandat med hagel! Hmm wierd?


FOTO : JAG,Jennifer<3

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test