oncontextmenu="return false"

Dagens agressioner och teckningar:P



Har precis kollat på melodifestivalen och den var....bra, om vi nu skulle råka ljuga lite (a). Ska vi däremot vara präktiga och tala sanning så SÖG KVÄLLENS MELODIFESTIVAL PRECIS SOM ALLA ANDRA HELGER!
Men jag tycker vi kör på ljugar-stilen XD

Nejmen nu blev detta ett otrevligt inlägg :'O Min favorit var iallafall nolldiciplin ^^ Dom var ändå liiiite bra.

Blev inget praoletande idag eftersom jag åkte med mamma till stan istället :) Var inte så shoppingsugen så jag köpte faktiskt inget.... Men mamma shoppade loss och Linus fick både skridskor och tre böcker. Nu tänker ni vad kul att han har fått böcker det är ju bra :D Men då ska jag bryta era tankar och medela att det är en mardröm när det kommer nya böcker som tillskott i familjen. Varför? Jo men nån måste läsa böckerna och självaste "nån" är ju jag -.- Haha ;)<3

Nu tänkte jag faktiskt sätta mig och rita lite :P Är inge bra på att rita men det är kul ändå. Frågan till er är: Skulle ni vilja se något av det jag ritat? ^^ <3 Har både teckningar från jag var såååhär liten och nygjorda teckningar.

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test