oncontextmenu="return false"

Jobbig vecka!


En söt bild på finaste Krutow ;)

Åkte med Micke och Linus till Gränby idag innan lunch :) Köpte en tröja :D Lång, svart med sånna här "puffärmar". Visar bild imorgon eller på tisdag när jag har den på mig :)

Imorgon är det skola (igen)! Varför går helgerna så fort för? Ganska jobbig vecka framför mig :S
Måndag : Svenskaläxa (som jag kom på nu :/)
Tisdag: Matteprov
Onsdag:Bilduppgift
Torsdag: Franskaprov! (70 glosor,kunna klockan, böjningar av verb osv)
Fredag: Teknikbyggena klara

Som som är avis? ;)
Jaja! Puss och kram nu :)<3

Kommentarer
Postat av: elin

sv: 199:- har jag för mig :)

2010-02-07 @ 21:20:26
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: - YE HELLO , GET TO THE CHOPPAAAH!

- tack tack!

2010-02-07 @ 23:23:13
URL: http://wolveriina.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test