oncontextmenu="return false"

VARNING....(för lång text -.-)



Idag har jag och käraste bror vart i Sunnersta och åkt pullka! Hehe^^
Tog med lite sockerkaka och varm choklad. Men en sak som är såå drygt! -.- Det är att vart man än går får man blickar som :"Är inte hon lite ung för att vara mamma??????". Svar: Det är min BRORSA! Och om  det nu hade vart mitt barn ska ni väl skita i mitt liv?

Sådär ja´ ut med aggretationerna XD (stavning?)

Men vad tycker ni om att vara ung mamma? Tycker ni det är okej att bli mamma vid typ 15-16 års åldern ?

Själv vill jag ha barn när jag är runt 18 år. Ta inte illa upp till er som är lite äldre mammor, men själv skulle jag inte vilja få barn sent. Kul för barnet och bah: Hej jag heter Moa(tog bara ett namn) och jag är 5 år och min mamma är 60 :D Personligen skulle jag inte tycka det var såå kul att säga det.
Men det kanske är för att jag har unga föräldrar (pappa det var inte menat till dig XD Skoja, du är också ung :D Typ^^) som jag själv vill va ungförälder. Man tjafsar nog mera om man har yngre föräldrar men man har nog bättre relation än vad man har till äldre föräldrar(rätta mig om jag har fel:)). Man har ju lite mera gemensamt då, kanske?

Okej nu har jag babblat tillräckligt. Och jag vill inte att nån ska ta illa upp för detta, okej? :) Finns många föräldrar som är äldre och dom är nog också duktiga som mamma och pappa! :D

Och rätta mig om jag har fel i det jag skrivit ;)<3

Kommentarer
Postat av: A.C

hej..



Kom nyss hem, äntligen har jag sett Avatar:D yeah~~ fan va den e bra..men inte direkt min smak av filmen, men den e ändå bra:p hehee~~



godnatt på dig:) Kram

2010-02-24 @ 01:05:36
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan! och förlåt om du tror detta är reklam,

men jag har dagens fråga i min blogg och jag är jätte nyfiken på vad du skulle svara på den. :)



Dagens fråga är; Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara och varför?



Hoppas du vill svara på den frågan :)



Puss

Emma Eriica.

2010-02-24 @ 18:36:50
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/
Postat av: anapanda

jag tycker det är helt okej att vara mamma när man är 15-16. eller jag tycker det är okej att vara gravid när man är 15-16 och sedan få barnet när man är runt 16-17. Under 15 år tycker jag inte man ska vara, det känns lite för ungt. Men det är bara min åsikt :)



ha en bra kväll ♥

2010-02-24 @ 20:31:54
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test