oncontextmenu="return false"

Sändes från Järvsö ;)


Jo men här i Järvsö äre toppen förstår ni ^^ Lite trött bara ;) Känndes som att jag skulle dö tidigare idag,men nu börjar jag piggna till lite grann. Typiskt när man ska sova bara om man är pigg xD

Idag har vi iallafall åkt skidor non-stop mellan 10.00-16.00. Eller jo vi har ju ätit lunch och så ;P Imorgon blir det ännu med skidåkning och det längtar jag efter :D Plus att det är kvällsåkning mellan 18.00-20.30 :D Kan inte bli bättte ;) Åkte världens roligaste svarta backe också. Men den var lite läskig på slutet av dagen när det blev jätte isigt :/ Men det gör inget ;)

Pözz nu mååste jag sova ;)♥

Kommentarer
Postat av: M I M I

kommer du från järvsö? :o

2010-01-08 @ 00:00:57
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test