oncontextmenu="return false"

Spa kväll :)

Hade mitt egna lilla spa idag :) Hihi^^

Skrubbade kroppen,hade hårinpackning och ansiksmask! Hur skönt som helst ;) Kan helgen starta på ett bättre sätt? Hehe^^ Mitt hår kan jag verkligen medela att det behövde sin hårinpackning. Var typ alldelses elektriskt innan,vilket det blir när jag haft för lite balsam :/ Men nu är det bra så nu har jag inget att klaga på ;)

Brukar ni ha ert egna lilla spa hemma? :) Och vad ingår isåfall idet ? ;)<3

Mysiga Järvsö :) Me längtar tillbaka så himla mkt :'/<3

Kommentarer
Postat av: louise

åh jag hade ingen aning om att du hade blogg :)



men jag kan ha mina spa dagar ibland väldigt sällan men det händer måste börja med det oftare :) (y)

2010-01-08 @ 23:16:19
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test