oncontextmenu="return false"

Fiiint väder igen :D


Bild tagen av mig :)

Finfint väder idag igen då! Och jag kan väl inte annat än att vara glad, eller? ;)

Har vart en ganska lungn dag idag, som det alltid är på tisdagar. Svenska,matte,lunch,språk och SO sen slutar vi 13.20! Fick slappa på språket också för vi håller på att skriva om fransktalande länder och jag var redan klar med mitt :D Så jag sprang runt och störde allt roligt folk ! :D *Fy på mig* ;)

Skulle ha åkt till Bjk med Izor och gått på promenad med Maria och Singni men nu gick det inte :/ Så jag får försöka tvinga nån annan ;) Haha^^

Nope nu ska jag kolla om det finns något trevligt på TV:n :)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test