oncontextmenu="return false"

Kläppen imorgon! :D



H E J   P Å    E R ! :)

Har precis pluggat klart massa SO och det var TRÅK! Hoppas på ett G iallafall^^

Imorgon bär det som sagt av till Kläppen med Linnea :D Tror jag har packat med allt. Vi åkte dit vid sju-tiden och lämnade alla saker. Får sluta en timme tidigare imorgon också för vi åker vid två så vi hinner komma fram i skaplig tid! :)

Imorgon blir det en omkastad dag för mig. 08.00-09.00 skulle det vart Engelska men istället får jag vara med 8a och ha prov. Sen direkt efter har vi egentligen musik, men då får jag kanske vara med 7a ist på engelskan och ha vårt "prov" där. Eller så tar jag engprovet ist för franskan ;)
Haha lite komplicerat men trevligt!

Sov gött så hörs vi inte förrns jag kommer hem på söndag! ^^<3 GLAD PÅSK FÖRESTEN ;)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test