oncontextmenu="return false"

Min dag i Romme :D


Foto av mig !

Nu tänkte jag iallafall berätta om min dag!

Klockan 05.30 hade jag ställt klockan, och vid den tiden var jag vääldigt trött. Men även pirrig,såklart!
Vid 06.20 kom Marias mamma och hämtade upp mig så åkte vi in till stan där bussen skulle gå.
Maria och jag var först in i bussen för vi var tjugofem minuter tidiga XD Men sen kom det jätte mycket folk och det fanns faktiskt inte en enda plats över! :P Bussresan tog 2 timmar och 15 minuter  så vi kom fram vid halv tio.

När vi hade kommit fram slängde vi på oss alla kläder och kastade oss på liften! Men vi var inte först i backen för den hade redan vart öppen en timme ^^
Men när vi skulle ta vårt första åk bestämde vi oss för att ta backen till höger, vilket inte var så smart :S Haha. Det var en svart backe och den svåraste av alla svartabackar. Så Maria ramlade.
Man såg henne göra kullebyttor och massa och jag fick panik! Men sen hör man henne börja asgarva så då var det nog ingen fara med henne!

Till lunch hade vi tagit med oss egen matsäck. Dvs pastasallad, saft,mackor,yoghurtar och melon :D *Mumsmums*.

Sen åkte vi massa mera på eftermiddagen och solen sken hela dagen :D Vi hade skit kul och blev jätte flum i liften så det var en kille(typ vår ålder) som skulle kasta en snöboll på oss men då missade han och  snöbollen kom nästan på en liten kille, haha XD

Klockan kvart över fyra skulle bussen gå så vi var där i god tid före. Men det var en snubbe som missade bussen :S
Busschafören: Vi väntar i tio minuter till sen åker vi!
*
väntar tio minuter men ingen kille kommer så vi åker*

På bussen blev det ännu mera flum och jag satt och sjöng så vackert! ;)

Detta var min dag i Romme med Maria och, behöver jag säga att det var kul ?:D

Kommentarer
Postat av: Semra

Vilken fin färg på stenen:)

2010-03-07 @ 12:08:02
URL: http://semradedic.blogg.se/
Postat av: simone

snygg bild! :)

2010-03-07 @ 13:07:50
URL: http://fattybom.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test