oncontextmenu="return false"

Outfit =)


Kofta H&M(NYTT) |Linne Gina Tricot(NYTT) |Jeansleggings Veromoda |

Nu precis innan jag ska dra till skolan visar jag dagens outfit! Sommrigt,fint och enkelt!
Tråkigt med skola igen. När jag vaknade trodde jag att det var söndag.Så min klocka hade ringt i tjugominuter ,med 2 minuters mellanrum mellan varje ringning, innan jag äntligen fattade att det var måndag och det var min veckarklocka! Haha XD

Ikväll ska jag berätta en superduper rolig grej om vad jag ska göra på påskhelgen!! :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej!

hur är allt med dej?

söt blogg!

kram

2010-03-22 @ 11:55:15
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test