oncontextmenu="return false"

Lördags bakning :)

Igår red mamma och jag ut på förmiddagen men vi red inte så länge för hästarna fick bara styltor :S

Sen på eftermiddagen åkte mamma till stan och jag bakade Cheescake. Här är den i kylen:


Och det här blev resultatet:


Mmmm.. Smarrigt :)

Sen bakade jag och min minsta brosa bullar. Kanelbullar.

Här jäser de så fint :



Jo föresten. Vi åt Cheesecake direkt efter frukosten idag. så god var den ;)
Igår hann jag inte skriva om vår dag så det var därför jag skrev om baket idag. Men vi bakade den 13/12 ;)

Kommentarer
Postat av: Biniz

Mm vad gott det ser ut! Jag vill också ha cheesecake :(

Blev bullarna goda!



Pussar och kramar Biniz!

2008-12-14 @ 15:11:24
URL: http://biniz.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test