oncontextmenu="return false"

Ännu mera bygge!

Var ju barnvakt åt Linus idag :) Mellan halv nio och ett. När jag sov där i min skönhets sömn kom Linus upp,super glad och sa att Micke skulle åka. Så det var bara att kliva upp och serva liksom.. Annars..annars..ja annars blir det inte kul!

Men vi byggde ett till plank iallfall.. Nu jäklar ska Bicke få träna. Ska till Lurbo den 17/4 och vara med på en CR hoppning. Så ska jag hoppa lågt typ 70 och 80 cm. 2 klasser alltså. Så får jag hoppas att det där planket är med igen :)


Nöjd,nöjd!
På tisdag innan Bicke ska bli skodd så ska jag hoppträna här hemma. Nu kan man ju rida ute i paddocken också.. Ännu bättre. Men iallafall så ska jag prova planket då=) Bra så!

Vad tycks? Beställa kanske?
Närå..Dom säljs tyvär inte! Haha

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test