oncontextmenu="return false"

Teckning!

Har suttit i typ 1 ½ timme och ritat på en teckning...Jag bara kände för att måla så jag gjorde det ;) Väldigt nöjd faktiskt. Eller vad tkr ni?

Jag tycker att jag fick till huvudformen mkt bra. Eller vad säjs?

Inte så nöjd med händerna på denna bild:S

Japp! Det är mitt motto det ;)

Borde ha haft lite mera snébena men annars så var håret bra.. Lite mera "fläkt" så!

Inte nöjd med höfterna... Dom skulle vart smalare och mera "beniga".
För det är ju det bilden "visar" på nått sett.. Att hon liksom är hur smal som helst och är på väg att ta självmord men ångrar sig på nått sett...Det är det bilden också är att man inte vet varför. Mkt gåtfull bild. Eller vad säger ni?


Jag har lagt på ytterligare några detaljer.. Men orkar inte visa nu. Visar sen. Ska äta nu och sen ska vi hälsa på några i Bälinge. KUL!! Jag längtar:D Micke kommer snart med Linus och då ska jag åka med honom. Får "klä up" mig lite då.. Inte gå runt i "skräpkläder". Haha... KRAM

Kommentarer
Postat av: bög

FULASTE

2009-04-08 @ 19:46:00
Postat av: Carina plastmorsan

Fint, visste inte att vi hade en konstnär i släkten=)

2009-04-08 @ 23:41:20
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test