oncontextmenu="return false"

My outfit today ^^


Tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg nu efterssom jag har 40 minuter över innan bussen går :) Eller nu är det 25 ^^ Haha.
Men iallafall så blir det mina lovejeans och nya tröjan som införskaffades igår (:
Ikväll ska jag på stallmöte,men jag hinner förmodligen skriva efter (: Då ska jag visa vad jag köpte :) och berätta om min fina dag med Maria ♥
Kan ju säga att jag köpte 2 tröjor(varav en som åkte på idag (:) och 1 linne. Men jag berättar som sagt ikväll. Nu tror jag att jag ska dra en sväng med Izor, sen till skolan.
Föresten så tycker jag synd om mig själv som har matteläxa tills på fredag! Dumma pipen/Maria!!! ;) Hihi.

KRAM! Glöm inte att kika in senare :D

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Efter 30dagar kostar det ingenting :). Man binder sig inte till att betala eller nåt. Så var det för mig på CS4 jag provade för nån vecka sen ;D,

2009-08-26 @ 20:58:44
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: lovisa

Trivs du bra? :)

2009-09-03 @ 18:44:40
URL: http://lovisaerikssonn.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test